Forsendelse
Vi leverer ordrer fra DKK 750 gratis i Danmark via vores standardleveringsmetode. Hvis din ordre lyder på mindre end DKK 750, skal du selv betale en del af forsendelsesomkostningerne. Vælger du en anden forsendelsesmetode, kan du blive opkrævet et ekstra gebyr. Nederst på siden finder du en opdateret oversigt over alle vores forsendelsesomkostninger
Vi sender pakker til alle lande i Europa. Vi kan muligvis også sende ordrer uden for Europa. Kontakt vores kundeservice for at høre om mulighederne og priserne.
Få oplyst den rigtige leveringsadresse i receptionen, og fortæl dem, at du venter en pakke. Oplys altid dit pladsnummer og telefonnummer, når du afgiver din ordre. Du kan også vælge at få pakken sendt til en pakkeshop eller pakkeboks i nærheden af dig.
Du kan vælge at få pakken sendt til en pakkeshop eller pakkeboks i nærheden af dig. Hvis transportøren kun skal køre til ét sted i stedet for 10 forskellige adresser, gør det en væsentlig forskel.
Alt efter hvilken forsendelsesmetode du vælger under ordreafgivelsen, vil levering ske med DPD eller DHL Expresse.
Hvis du ved en fejl har angivet en forkert adresse, kan du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller mail. Hvis din pakke allerede er afsendt, kan du ændre adressen via den track & trace-kode, du modtager fra transportøren.
Så snart din ordre afsendes, modtager du en track & trace-kode pr. mail. Ved hjælp af denne kode kan du følge din ordre. Transportøren vil desuden holde dig opdateret om, hvor langt pakken er kommet, enten pr. mail eller SMS.
Måske er din ordre endnu ikke afsendt. Hvis du har oprettet en konto hos os, kan du se din ordrestatus. Du modtager nemlig en track & trace-kode, så snart vi har afsendt din ordre. Har du stadig spørgsmål? Så kontakt vores kundeservice.